Volgers

zondag 1 november 2015

November Challenge # 11 De Egel - Kaart 3

Kaart 3

De Egel is vandaag begonnen met de 11de challenge en dat zijn deze maand kerstkaarten!
Laat ik er nu al 45 klaar hebben voor verzending hahaha.

Kijk hier voor de nieuwe challenge en wat je kan winnen! 

En over less is more  gesproken. Ik vond dit zooooooooooooo leuk! Kliederen met inkt.
Puur met mijn vingers deze kerstkaart gemaakt! Eerst de MC stempels gedaan, dan heb je meteen vorm van de boom en dan je vingers in de inkt en klaar.



Ps: watermerk is van mijn oude website. 

4 opmerkingen:


  1. Een heel origineel idee deze kaart, ook gaaf ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig idee...vingerstempelen...je moet er maar opkomen.
    Dank je voor je deelname aan de november-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enige kaart dit. Volgens mij kwam je innerlijke kind helemaal naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...