Volgers

zondag 1 november 2015

November Challenge # 11 De Egel - Kaart 2

Kaart 2

De Egel is vandaag begonnen met de 11de challenge en dat zijn deze maand kerstkaarten!
Laat ik er nu al 45 klaar hebben voor verzending hahaha.

Kijk hier voor de nieuwe challenge en wat je kan winnen! 


Ook ben ik van de " Less is more" . Zeker als het gaat als je meer kaarten wil versturen en dat de postzegel al duurder gaat worden. Dan zijn "platte" kaarten zonder 3d print toch fijner werken. Zo, heb je toch iets moois en niet te zwaar voor de post.

Love Gorjuss, wie niet.  Stempel beetje kersterig ingekleurd op kraft papier. Eigen clear stempels gemaakt voor ons persoonlijke berichtje, zeker omdat ik een onleesbaar handschrift heb. En werkt sneller.


Ps: watermerk is van mijn oude website. 

4 opmerkingen:


  1. Jeetje zeg, 45, ik ga je niet meer inhalen hoor....
    Maar ook deze is een mooitje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha en ik moet er een nog aantal!

      Graag gedaan!

      Verwijderen
  2. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Het geeft een eigen uitstraling zeg. Fijn dat je deze maand meedoet met de kerstchallenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...