Volgers

zondag 1 november 2015

November Challenge # 11 De Egel - Kaart 1

Kaart 1

De Egel is vandaag begonnen met de 11de challenge en dat zijn deze maand kerstkaarten!
Laat ik er nu al 45 klaar hebben voor verzending hahaha.

Kijk hier voor de nieuwe challenge en wat je kan winnen!

Deze is toch wel mijn favoriete kaart.
Ik ben gek van elfjes en dergelijke en vind de clear embossing poeder 1 van de meeste "magische" hobby materialen aller tijden. :D 



Ps: watermerk is van mijn oude website. 

4 opmerkingen:


  1. Beetje zelfde snaak, ik ben ook gek van elfjes en embossing poeder,
    mooie combi, heel mooi kaartje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...