Volgers

zaterdag 7 november 2015

Mixed Media Workshop

Workshop
Vandaag volgde ik een workshop Mixed Media bij Crea By Bea in Ermelo onder leiding van de roemruchte Rosita Egelmeer-Goossens , hihi.
28 November is Rosita weer te bewonderen met de Mixed Media workshop in Ermelo.

Wat is het
De naam zegt het al mixed, dus met bijvoorbeeld: papier, hout, plastic, kralen, bedeltjes, bloemetjes, labels, knopen, spijkers, verzin het maar... ga je mee werken.

Vandaag was het een spiegel.  Ik zelf kan mijn project nog niet laten zien want deze gaat naar iemand anders. Wel heb ik zelf thuis nog gespeeld met de mixed media met wat ik nog in huis had. Oefening baart kunst. 


Foto impressie


Hieronder wat leuke en vooral gezellige foto's van de workshop:















5 opmerkingen:


  1. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar als ik het allemaal zo zie
    vind ik het wel heel erg mooi hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je niet bang bent om vies te worden. Dan DOEN! Want vies wordt je.

    Dank je wel. U2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het er zo mooi uitzien!!!! Zo apart er is geen tweede van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Dat is het mooie ervan. En zo makkelijk en niet zwaar voor je handen om te maken. Zolang je maar niet bang bent om vies te worden en oude kleren of schort aan te doen.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...