Volgers

zondag 15 november 2015

Kliederen

Trek je kliederschort aan en gaan!

Ik heb gisteren voor het eerst een pasta potje bewerkt. Super leuk!

Eerst het potje en de deksel ingesmeerd met Gesso en de deksel 2x.
Daarna mijn embellishments ingesmeert met Gesso in dit geval de bloemtjes, die waren allemaal andere kleuren.




Aantal bloemen apart ingespoten met paarse en zwarte sprayinkt. Het zwart heet zelfs glitter erin. En het paars is geweldig dieppaars wat op de foto helaas niet overkomt.

Dan eerst de inmiddels gedroogde witte bloemen erop geplakt en wat houten embellisments.

De achterkant zitten andere bloemen op met de houten embellishments maar ik vind deze kant mooier met de rozen.

Met de zwarte sprayinkt de deksel gedaan en deze geeft een geweldig gaaf effect op het plastic dekseltje. Net of steen is en meer grijs. Super gaaf!

Daar de twee voor gekleurde paarse en zwarte rozen op geplakt.









4 opmerkingen:


  1. Ja ik zie deze net op fb voorbij komen, even hier bekijken hoor.
    Hele mooie technieken heb je hier ook weer gebruikt, en de kleur is
    super, ja kan ook niet anders, paars is mijn favoriet haha.
    Maar erg leuk om te maken, ziet er ook gezellig uit om zo neer te
    zetten. Goed bezig meis ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik vind hem zelf ook geweldig goed gelukt!

      xxx

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...