donderdag 12 november 2015

#3 Deken Dinsd....oh Donderdag

Goedemorgen!

Ineens schiet mij te binnen dat ik de deken dinsdag helemaal ben vergeten. Maandag was ik al belachelijk vroeg op om de dakdekkers binnen te laten, we krijgen/kregen ( nog niet af) nieuw dak. Dus echt zonder dak gezeten. Ik was dinsdag zo moe, dat ik de blog vergeten ben. Sorry sorry :D

Inmiddels heb ik 70 rijen gehaakt van de 168 en ben ik bijna op de helft, 84 rijen. Hij is nu ongeveer 75cm lang, dat klopt want hij wordt ietsjes kleiner dan de vorige deken. Nog 98 rijen...pfft... Nu iets minder zin momenteel maar ik maak wel elke dag mjin dagdoel. Dat is 1 kleur ofwel 2 rijen per dag haken. Anders gaat ie de hoek in en dat wil ik echt niet!

Dit is de Cottage deken van Attic24.
Waar zijn jullie mee bezig?

3 opmerkingen:

  1. Jij schiet echt heel erg op,
    maar hij wordt super gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Ik vind het juist langzaam gaan. Maar dat is altijd in het begin :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken wordt echt mooi! Knap van je dat je je dagdoel zo vol houdt. Die van mij schiet echt niet op.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...