vrijdag 23 oktober 2015

Wat is het verschil tussen een clear stempel en een rubberen en wat kan je ermee

Hoi lezers,

Allereerst wil ik melden dat ik niet ben van geklets op een uitleg filmpje. Dit leid enorm af. :D  Maar hierbij is zoveel uitleg nodig dat het teveel werd om een zo kort mogelijk filmpje te maken en vandaar dat ik de voice over ben :D  Dat werkte ook sneller :D .

Als niemand je iets verteld, weet je ook niets. Zo ben ik ook begonnen.
"Clearwattes? Ik ken alleen clearasil.  Ok, een stempel, maar uh het zit niet op een blok hout ofzo? HELP!". 
Ik weet zeker dat meer mensen dit herkennen.  Tadaaa ik heb een filmpje gemaakt :D 




Heb je vragen mail mij of laat hieronder een reactie achter.

Groetjes
Diana

3 opmerkingen:

  1. Kan je niet eens een workshop geven??? Dan meld ik me als eerste aan. Geweldig filmpje!! Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor dat kan zeker. Ik heb de ruimte voor 2 a 3 mensen.
      En wat had je dan zelf in gedachten? Wat zou jij willen leren?

      Verwijderen
    2. Ik heb op facebook een aantal mooie kaarten gezien!!. Daar zou je dus best een workshop in kunnen geven??
      Heb nog nooit kaarten gemaakt!!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...