Volgers

donderdag 22 oktober 2015

Pompoenen en een winactie

Hoi allemaal,

Ik ben druk geweest. De deken is af!!!! WOEIII! Ik wacht tot de ontvanger de deken eerst zelf heeft gezien en dan komen er foto's online. Deken heb ik in minder dan 6 weken gemaakt. Flinke klus dat wel!
Heel erg leuk om te doen en heb al zin om aan de volgende te beginnen voor mijzelf.

Halloween
Vandaag eens met herfst en halloween bezig geweest.Ik had wat leuke kadootjes gekregen en daar zaten deze piepschuim pompoenen in.  Grote mama pompoen, kleine papa en een gekke indianen pompoen met 1 oog :D
De veren komen van mijn eigen Steenuilen af. Die spaar ik altijd op als ze in de rui zijn.



Kleuren
Mijn man had een hele gave ontwerp getekent als kleurplaat voor mij. Een vollere dame in rock/punk stijl. Iets wat volledig bij mij past. Ik heb deze ingekleurd.

Winactie
Ook heb ik in mijn facebook groep een gave winactie!
Bij 250 leden of meer verloten we een gaaf haakpakket!
Dus wordt gauw lid. KLIK HIER

3 opmerkingen:

  1. Mijn comments worden wat voorspelbaar he? hihi, kan er niks aan doen. je maakt nu eenmaal leuke dingen! -)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha dat is leuk! Ik zie ineens mijn eigen boek :-) Ik doe dus niet mee want ik heb 'm zelf al :-) Succes voor iedereen die mee doet. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...