vrijdag 30 oktober 2015

Halloween

Halloween
Morgen is het Halloween, Samhain. Het Keltische nieuw jaar.
Ik zelf vier het inderdaad op een serieuze manier maar geheel op eigen wijze. Het oude loslaten en het nieuwe omarmen.

Facebook + win actie
In mijn facebook groep, hebben we elke maand een inspiratie thema. Dit is puur voor de inspiratie en dan over een jaar hebben we 12 foto albums vol met leuke DIY ideeën voor alle seizoenen.  Ook hebben we een verloting in deze groep. En deze keer kan je een flink haakpakket winnen. Kom dus gauw kijken!


Dag van de doden
Ik houd mij er ook mee bezig maar ook met de Dag van de Doden 1 en 2 November. Het op een liefdevolle manier herdenken van je overleden dierbaren die dan tevoorschijn komen voor 1x per jaar.  Ik heb een leuk kleurboek hiervan. Wat ik zeker hieraan leuk vind, is lekker met knalkleuren aan de slag te gaan.
  











3D printer
Ook zijn we met de 3d printer aan de slag gegaan.
Van een afgehakte vinger als deurbel tot een doodshoofd met een kaarsje




 

Wat doe jij met Halloween of Samhain?

1 opmerking:


  1. Leuk hoor dat jij er zoveel aan doet, gezellige sfeer bij jullie thuis
    ondanks dat het thema minder gezellig is hihi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...