donderdag 22 oktober 2015

Haakstraf

Blij
YES! Ik kan de deken laten zien. De ontvanger is helemaal happy! Pfft toch altijd beetje eng. Je weet het nooit.


Project
Mijn grootste project tot nu toe. De neat ripple deken van Attic24 met geheel eigen invulling van de ontvanger van de kleuren. Garen is Stylecraft Special DK.



Trots
Ik moest even in die flow komen en met elke dag 2 rijen=1 kleur minimaal weghaken, klein uurtje. Is het goed te doen. Ik heb er kleine 6 weken over gedaan. Soms dagen met flinke uitschieters van wel 10 rijen.

















Haakstraf
Ik heb de afgelopen dagen enorm gebuffeld om mijn doel te bereiken van eind oktober.
Dus nu beetje pijn in de armen. En haakstraf een aantal dagen. Even rust. De zin is er nog steeds om een nieuwe voor mijzelf te maken!













Wat vind jij ervan? Zou je ook zoiets aandurven? 

5 opmerkingen:

  1. Mooi!!! En dat in zes weken, jeetje... ben benieuwd welke kleuren je voor de deken voor jezelf gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      De cottage kleuren van Attic24. Wat meer bruin, groen paars blauw. iets donkerder.

      Verwijderen
  2. Wow, supermooi!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Ek hou veral van die interessante rand wat jy gehaak het!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...