Volgers

dinsdag 13 oktober 2015

Deken Dinsdag

Goedemorgen,
het is toch echt Dinsdag 13 oktober, Blogger :D :D
Blogspot is gek :D

Deken
Het is koud en dus heerlijk haaktijd voor een deken. Lekker warm op de benen tijdens het maken,

Ik schiet al goed op. Eindelijk over de helft. Dat was even zwaar. Even over dat "dooie" punt heen te komen.
Elke dag doe ik 2 rijen, 1 kleur minimaal. Als ik zin heb doe ik meer. En ik merk hoe lager het getal, hoe meer ik wil haken. 


Tip
Het heeft geen nut om bv 1 dag voor een hele week te haken en dan vervolgens die week ook niet te haken, dan gaat de lol er echt snel vanaf. En schiet je je doel keihard voorbij.
Houd je echt aan minimaal 2 rijen, 1 kleur. Althans ligt aan je project en wat handiger is. Ik doe er een kleine uur over over 2 rijen. Dus dat is mooi per dag en alles wat je meer haakt is mooi meegenomen,

Hoeveel
Ik hoef nu nog 23 dagen en 48 rijen. Ik heb gisteren 3 dagen extra gehaakt. Dus dat schiet lekker op. Straks dus weer 1 kleur weghaken.



1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...