Volgers

donderdag 1 oktober 2015

De magie van het embossen met poeder


Ik ben gek op de clear glossy embossingpoeder.
Het is net magie! Zo leuk om te doen en je krijgt er een geweldig mooi effect mee.

Er was gevraagd of ik een filmpje wilde maken. Dit heb ik gedaan en hopelijk is het duidelijk. Er zullen vast wel betere en mooiere tutorials zijn.
Ik heb gisterenavond nog even snel binnen 30 minuten 6 kerstkaarten er mee gemaakt. Zo leuk.

KLIK HIER voor het filmpje

En alle producten kan je bij Crea By Bea verkrijgen, ook telefonisch te bestellen. 






Ik ben NIET gesponsord en alles heb ik zelf aangeschaft! 

1 opmerking:

  1. Leuk! Mooi effect. Moet ook maar t lijstje van eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...