Volgers

dinsdag 27 oktober 2015

Colortwist

Al zeg ik het zelf. Hij is echt prachtig geworden. Dit was voorlopig mijn allerlaatste opdracht.

Gehaakt met Colortwist van Echtstudio, de Duitse Sint Jacobsschelp of Virusshawl in combinatie met de granny stripe. 



En met naald 6. Mijn vorige die ik met naald 4 en in Southbay had gehaakt, was heel klein uitgevallen.  En deze is zelfs 210cm breed en ruim 100cm lang.

Hij is inmiddels verstuurd. Een lieve man had deze gevraagd voor zijn vriendin voor de kerst. Dus hij zit voorlopig wel goed denk ik :D .

Nu lekker voor mijzelf verder.


5 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...