Volgers

zondag 27 september 2015

Victoriaans manteltje




Dit weekend ineens de kolder in mijn kop. En "even snel" een manteltje gehaakt.
Ik vind hem prachtig geworden. Hij valt bij mij ruim over de schouders en is heerlijk warm.

Vooral handig in een rolstoel. Ik wilde hem wel iets langer hebben maar het garen was op en ik wilde niets bijhalen, want dan weet ik het wel. Heb ik geen zin meer om verder te gaan haha.

In plaats van knopen heb ik koordjes gepunnikt met de punnikmolen voor mensen die bv net als ik Atrose handen hebben of een andere rede waardoor ze knopen niet goed kunnen dichtkrijgen.

En wat dacht je van een chic kerstdiner? Stel deze voor in de kleur in van je prachtige toch wel beetje blote galajurk en dan met een glittertje erdoor en een mooie winterse rand eraan. OEI! Nu wil ik die ook maken. Nee nu eerst andere dingen afmaken haha.





5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoooi! Met de haaknaald :D Sorry, uit mijn hoofd tot net geen cirkel. Heb het niet opgeschreven. Sorry

      Verwijderen
  2. Mooie kleuren hè? Ik denk dat ik het zelfde materiaal gebruikt heb, maar dan voor een grotere omslagdoek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Dat kan heel goed, het is bruin -paarse Fenna van de Wibra.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...